Zelišča v zeliščni spirali – katera posadimo kam 27.3.12

Zgoraj: zeliščno spiralo razdelimo v cone, od katerih ima vsaka svojo mikroklimo.

Spodaj je seznam zelišč skupaj s podatkom, v kateri coni se bodo najbolje počutila:

Baldrijan 6
Bazilika –
Boreč 6
Česen 2
Drobnjak 6
Gabez 5
Gorčica 4 (5)
Janež 2
Kamilice 4 (5)
Kapucinke 3
Komarček 2
Koper 4 (5)
Koriander 2
Krebuljica 5 (4)
Kreša 3
Kumina 5
Majaron 2 (4)
Melisa 5 (6)
Navadna kislica 5
Ognjič 3 (6)
Origano 3 (2)
Ožepek 5 (6)
Pehtran 3 (4)
Pelin –
Peteršilj 4 (5)
Poprova meta 6
Portulak 2
Rožmarin 1
Rukola 3
Šetraj 2
Sivka 1 (2)
Timijan 1 (2)
Vinska rutica 3 (2)
Vodna kreša 7
Žafran 2
Žajbelj 1

5 thoughts on “Zelišča v zeliščni spirali – katera posadimo kam 27.3.12

  1. Kaj pa porečeš na stevio? Jaz sem jo imela lani v coni 2, pa ne morem reči, da je bila ravno navdušena. So bili pa navdušeni otroci, ki so našli “bonbone” na vrtu :)

    Limonsko travo sem imela v coni 5 in se ni pritoževala :)

    Baziliko sem tudi imela na več koncih, samo v coni 6 ne (ker tam kraljuje poprova meta) in prmejdun, da res ni bila bogvekaj. Jo bom dala letos meti za sosedo :)

    Kot že veš, je pa svojo zmago proslavil rožmarin, ki je v coni 1 preživel zimo na prostem brez kakršne koli dodatne zaščite :)

    • Možnosti sta dve: cona 3 je lahko proti severu ali pa proti zahodu (odvisno od vira). Pri meni je cona 3 obrnjena proti zahodu, ker se na jug spušča pobočje in mi tako bolj ustreza, pa tudi nekako se mi zdi, da bo vodni kreši (cona 7) bolj ustrezala zahodna kot južna lega.

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.