Kaj dela z bioogljem Alys Fowler? 26.3.12

Že dlje časa sem si ogledovala knjigo Alys Fowler Užitni vrt ali Kako imeti svoj vrt in ga pojesti (The edible garden) in pred kratkim sem si jo končno privoščila. Knjig se lotim selektivno (za razliko od tort), kar pomeni, da najprej izbrskam kandirane češnje, torej zadeve, ki me najbolj zanimajo in si po potrebi naredim tudi izpiske. Ko imam več časa, se je (knjige, ne torte) lotim lepo počasi, na kavču ali v ležalni mreži, od začetka do konca. Kar pa tega marca niti približno ne bo šlo.  Tako noro dirkalnega meseca, kot je tale, ne pomnim. Zato je tudi ta knjiga še vedno v fazi kandiranih češenj.

Alys Fowler je angleška avtorica knjig in voditeljica oddaj o vrtnarjenju. Če bi radi o njej izvedeli kaj več, poglejte na Wikipedijo. Med brskanjem sem zadnjič naletela na posnetek, v katerem razlaga, kako uporabljamo obogateno biooglje, kompost z bioogljem za sejanje in kompost z bioogljem za sajenje. Vprašala sem, če posnetek lahko objavim na blogu (ker bi bilo to tudi meni všeč – če je na spletu, še ne pomeni, da je zastonj in na izvolte).

Dobila sem prijazno dovoljenje in eccola, tukaj je:

Oddajte komentar

