Nova knjiga – ampak tokrat ne o permakulturi

Doslej sem napisala dve knjigi o permakulturi. Prva je izšla leta 2013 in ima naslov Permakulturni vrt (zadnji izvodi so v spletni trgovini Gajin vrt še na voljo; so pa res zadnji od zadnjih). Druga je izšla leta 2021 in ima naslov Permakultura na vrtu in v življenju. Tudi ta je v spletni trgovini Gajin vrt.

In zdaj – nekaj popolnoma drugačnega! (kot bi rekli pri Monty Pythonu :)

Vse tri knjige – obe permakulturni in moja nova – imajo skupno rdečo nit: vse tri imajo podlago v mojem življenju. Kar se da prebrati med vrsticami.

Je pa nova v eni stvari popolnoma drugačna: tema nima niti približne povezave s permakulturo. Tema moje nove knjige je, kako začnemo življenje na novo, ko smo v srednjih letih.

Tukaj je naslovnica:

Tukaj je spletna stran s predstavitvijo knjige, odlomki, in tudi nekaj mnenj se je že nabralo: https://vsinajboljsisenisoporoceni.wordpress.com/

Knjiga bo predvidoma izšla marca ali najkasneje aprila letos.

Ker prve pol leta po izidu knjige ne smem prodajati s popustom, sem ji popust dodala za vse prednaročnike.

Naročilnica je pripeta na dnu tele spletne strani: Vsi najboljši (še) niso poročeni 

Seveda sem noro radovedna, kako bo knjiga všeč ljudem, do katerih bo prišla. Pisala sem jo z velikim veseljem in končno spet začutila tisto strast, ki sem jo na začetku poti z Gajinim vrtom.

Upam, da se bo tudi to dalo prebrati med vrsticami :)

2 thoughts on “Nova knjiga – ampak tokrat ne o permakulturi

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.