Sajenje pod seno: krompir 12.6.11

Dober mesec nisem pisala za blog. Zmanjkalo časa. Blog je kot dober prijatelj – če ga ne obiščeš nekaj časa, imaš slabo vest in dlje ko to traja, težje je spet navezati stike. Bo zamera? Bo slaba volja?

Zadnji mesec mi je največ časa vzelo delo na področju kuhalnikov za biooglje. Točno 1. junija sem se odločila in uredila še zadnje zadeve; čez približno 4 tedne bodo prvi kuhalniki pri meni doma. Čaka me še precej dela, ampak odločitev je padla in šele po tem sem opazila, kakšno breme je odpadlo z njo.

Zaradi tega mi je zmanjkalo časa. Postavljala sem si prioritete in vrt je bil pred blogom, pa še za tega sem imela premalo časa, ker je pred vrtom še marsikaj (npr. pisanje člankov, čeprav to lahko delam tudi ponoči). Na srečo je tale moj vrt precej trpežen in se (vsaj delno) že ureja kar sam. Pa je še toliko tega. Na primer majhen ribnik, nov kompostnik, boljši stolp za jagode (ta ideja žal ni dodelana, sadike sem komaj rešila). Da ne govorim o tem, da bi pa res rada že enkrat ležala v ležalni mreži! Madonca!

Tole je pa ratalo – krompir pod senom. A ni lep? Kako gre že tisto o krompirju in kmetu :)

4 thoughts on “Sajenje pod seno: krompir 12.6.11

  1. Pa je tudi že kak krompirček spodaj? Tudi moj kifeljčar pod senom je lep, no, vsaj del nad senom, kako kažejo gomolji, pa še ne vem.

    • Po resnici povedano, nisem pogledala. Že samo cvetki so tako lepi, da bodo kifeljčki pika na i. Žal mi je samo, da jih nisem več podtaknila; porabila sem gomolje iz lanske ozimnice, ki so vzkalili. Drugo leto bodo bolj na gosto, zdaj ko zagotovo vem, da zadeva deluje. Pa še osipavati mi ni treba :)

  2. Jaz pa sem jih tudi že poskusila! Tisti, ki sem jih dala pod seno na odprtem, so rastlinice (še) zelo majhne, ker smo imeli aprila grozno sušo. Zdaj po teh deževjih nekaj raste, ampak ne vem, če bo kaj pametnega. Sem pa jih dala kar tako (ker so mi ostajali) nekaj v seno pod češnjo, tam pa ni bilo tako presušeno in sem jih nabrskala za obrok mladega pečenega krompirčka. Njama. Enega imam poskusno v avtomobilski gumi zabasanega s senom, ampak sem mu pozabila dodati še druge gume … Drugo leto. Rastlina pa je čudovita, tako da računam, da je tudi kaj spodaj.

    Si nas napeljala na zanimive poskuse :)))

    Lp Kony

    • Super! Same strokovnjakinje za krompirček! Kar vidim, kako se po Sloveniji pojavljajo novi vrtički, majhni nasteljki sena in v njih zelenjava :) Tudi zeliščnih spiral je že kar nekaj nastalo; za dve vem zagotovo: eno v Mariboru pri Nataši in eno v Ljubljani pri Sandri.

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.