Sajenje pod seno: buče 12.6.11

Vzgojila sem precej sadik buč patišonk in hokaido in med krompirjem, posajenim pod seno, je ostal prostor, kamor bi jih lahko potaknila. Pod senom sem raztrosila plast gnoja – idealno za buče. Problem je le, da je selitev za rastline šok in da sta gnoj in seno oba precej “zračna”; koreninska gruda bi se lahko preveč izsušila in razdrobila in v kombinaciji s selitvijo bi lahko bilo to za moje lepe patišonke usodno. Našla sem rešitev :)

Cev iz kartona (takšno za shranjevanje načrtov in plakatov)  sem razrezala na 10 cm dolge kose, vanjo nadevala namočeno zemljo in posadila sadike. Cev sem zakopala v seno – buče bodo imele tako na začetku dovolj vlage in zaščite, ko bodo pa to hotele, bodo brez težav prišle do hranil iz okolice. Da zadeva deluje, se vidi na slikah:

3 thoughts on “Sajenje pod seno: buče 12.6.11

Oddajte komentar

