Boris

Boris je . . . eden najbolj ljubljenih psov, kar vem zanje.

To, da je ljubljen, ne pomeni, da ima razkošno posteljo, posrebreno posodico za hrano z vgraviranim imenom, zimski plašček iz veveričjega krzna ali z diamanti okrašeno ovratnico.

Ljubljen je iskreno, na najlepši možen način; tako, da je dobro poskrbljeno zanj, ne da bi bilo to na račun kogarkoli drugega. Ljubezen do njega njegovi lastniki, Sonja in njena družina, kažejo z iskreno skrbjo za njegovo dobro počutje doma in zunaj njega. Da ne pozabim – tole je njihova spletna stran, Sončeve punčke.

O njem bi vam radi rada povedala dve zgodbi. Prva je o tumorju, druga pa o tačkah, ki mu odpovedujejo. Kljub temu, da nobena od teh dveh tem ni “lepa”, imata obe srečen konec.

Obe zgodbi je napisala Sonja in ju objavila na FB, Z njenim dovoljenjem ju objavljam, ker je prav, da se takšne zgodbe čim bolj razširijo med ljudi.

Fotografija osebe Sonja Jamnik.

Borisov tumor

24. 6. 2017
Izmed vseh štirih kužkov, ki z nami delijo življenje, je najstarejši naš Boris. Boris bo novembra star 12 let, prileten gospod, vendar še vedno poln življenja. Kljub temu, Borisu počasi odpovedujejo zadnje tačke, na zadnji nogi pa se mu je pojavil tumor. Včeraj sem ga zaradi rane na tumorju peljala na veterinarsko kliniko v Ljubljano. Veterinarka je pogledala rano, mu predpisala antibiotik, tehnik mu je rano oskrbel.Ko sem dobila račun me je skoraj kap! 120 € za oskrbo rane (ok bodimo pošteni, zraven je še analiza tumorja v vrednosti 23 €)! Šokirana sem plačala in odšla, ter šele doma pogledala postavke računa:
– 4,89 € za odprtje nove kartoteke!
– 40,33 € osnovni pregled
– Obveza 18,59 €
– Biopsija s tanko iglo 19,07 €
– Ocena biopta 23,35 €
– Antibiotiki 14,72 €

Prva postavka me je naravnost šokirala… kljub temu da sem že plačevala marsikaj, tega nisem pričakovala… za zahvalo, da si se kot nova stranka odločil prav za njihovo kliniko, ti zaračunajo odprtje nove kartoteke oz. to, da te vpišejo kot svojo novo stranko. Zanimiva poslovna odločitev, ki očitno deluje. Nekako si predstavljam, da bomo v prihodnosti v lokalu plačevali prihod natakarja, če bomo želeli kaj naročiti.
Obveza skoraj 20 €… naj dodam, ni bila iz zlata, bila je gaza ki so jo nekoliko pritrdili z lepilnim trakom in čez poveznili operacijsko mrežico. Da bo ironija še večja, snela se je še predno sem uspela priti domov. Glede na ceno predvidevam, da so jo pletle dobre vile in v njo vtkale zlate niti …
Biopsija – gib, kjer je veterinarka zapičila iglo v tumor in jo potegnila ven je vreden 20 €… pomislila sem na dve razlagi; ali je za tak gib potrebno ure in ure treninga in strokovnega znanja ali pa ima veterinarka zlato roko…ker sem zelo realen človek, verjamem da je prava druga razlaga.
In na koncu se sprašujem, kaj je pa pravzaprav všteto pod osnovni pregled? Le to, da so mi odprli svoja vrata in me velikodušno pustili vstopiti v njihov sveti prostor??? Ali pa sem plačala 40 evrov zato, da je veterinarka sploh položila oči na mojega psa? Ker vsak drugi gib, ki so ga ljudje tam opravili, so ga tudi zaračunali!

Da ne bom nepoštena do veterinarjev. Seveda je za njihovo izobrazbo potrebno veliko študija in za izvajanje dejavnosti veliko vložka v prostore in aparate. Ampak bodimo pošteni tudi do strank. Zneski, ki jih zaračunavajo so enormni. To niso zneski, ki bi omogočili samo nek dober zaslužek, to so zneski, ki prinašajo bogastvo! Kam se to bogastvo kanalizira, žal nimam vpogleda.

Saj vem, boste rekli, tak je trg… vendar ta trg kreiramo ljudje in vsi imamo odgovornost, da s svojim delom, na kateremkoli področju že delujemo, vnašamo etiko in dobroto, še bolj je pa pomembno, da se zoperstavimo neetičnosti in pohlepu. Medtem ko se trudimo prvega izvajati, pri drugem največkrat odpovemo.

2. 7. 2017
Nadaljevanje Borisove zgodbe… sredi tedna so me klicali iz veterine in me seznanili z rezultati. Borisova bula je karcinom in bi morali poleg samega tumorja odstraniti tudi kar nekaj okoliškega tkiva. Cena operacije od 600 do 700 €, poleg tega bi slikali še prsni koš in v kolikor bi imel še kakšen tumor tam, potem sledi kemoterapija. Po vsem povedanem sem takoj vedela da kljub želji da pomagamo Borisu, to nima nobenega smisla. Odločili smo se da ne naredimo nobenih posegov in rano oskrbujemo z mms-om ter zaupamo, da se izteče kakor se mora. Moram priznati da me je glodal črv dvoma v pravilnost moje odločitve, ki je bil precej vztrajen in subtilen. Vendar pa se je včeraj zvečer zgodilo nekaj nenavadnega…. tumor je enostavno odpadel. Spodaj je slika kože v obliki vrečke kjer je rasel tumor in zraven sam tumor ki je padel ven. Kaj takega enostavno nisem pričakovala. Verjamem da je to bila posledica kombinacije mms-a in naravne sposobnosti telesa za samozdravljenje (op.: Sonji sem za Borisa za hitrejše celjenje kože po izpadu tumorja poslala še domače v alkoholu namočene rožice in homeopatske kroglice Calendula C30.)

Fotografija osebe Sonja Jamnik.
Fotografija osebe Sonja Jamnik.

12. 7. 2017
Evo, tako se pa celi Borisova rana. Zame je to zelo dragocena izkušnja, ko res nismo vedeli kaj narediti, pa telo samo naredi tisto kar zmore. Boris tudi nekoliko bolje hodi… kot da je nekaj bremena padlo z njega in je zato močnejši.

Fotografija osebe Sonja Jamnik.

26. 7. 2017
Evo, Borisova rana se je popolnoma zacelila. Kakšna zanimiva izkušnja, ki mi daje veliko zaupanje v samoozdravitvene telesne sposobnosti.

Fotografija osebe Sonja Jamnik.

Voziček za Borisa

17. 8. 2017
Našemu Borisu že nekaj časa odpovedujejo zadnje tačke. Že kakšna dva meseca zato ni mogel iti z nami na sprehod, saj tačke bolj ko ne le vleče za sabo. Kdor ima psa ve, kako žalostne učke dobijo, ko morajo ostati doma. In ker je Boris sicer že starejši kuža, sem dobila že nič koliko namigov, da bi ga morali dati evtanazirati. Vsi v družini pa smo vedeli, da Borisov čas še ni prišel. Preveč je še prisoten in nič ne kaže, da ga življenje ne bi več veselilo. Zato smo začeli premišljevati o drugi rešitvi … invalidski voziček za pse. Ko smo ugotovili cene vozičkov, nam je vse veselje usahnilo. Za njega bi morali odšteti nekaj sto evrov, ki pa jih nimamo. Evo in zopet so dobre vile zamahnile s svojimi čarobnimi palčkami in angeli so razpeli svoja krila in nam prihiteli na pomoč. Poslali so nam na pot dobre duše, med katerimi pa je bila ena celo čisto prava duša z veliko začetnico. To je gospa Dušica, ki nam je posodila voziček (uporabljal ga je njen preminuli kuža) dokler ga bo Boris potreboval. V videu lahko vidite, kako Boris s pomočjo vozička zopet hodi. Ko hodiva skozi vas, sem v začetku čutila poglede sovaščanov, ki se ne morejo temu načuditi in verjamem, da mnogi ne vedo, kaj naj si mislijo … Vendar pa me je kar nekaj ljudi tudi ustavilo in mi na glas izrazili veliko odobravanje in me spraševali o vozičku. Skratka, kjer je volja, je tudi pot!

2 thoughts on “Boris

Oddajte komentar

