Nagradna igra: Uganite, kaj sem našla na vrtu

img_3147Na vrtu sem našla čudovite majhne čipkaste kletke, v njih pa dragoceno dediščino lanskega leta, ki mi bo še kako prišla prav . . .

A uganete, kaj je to?

Namig: lani sem pisala o njih, da se zelo dobro obnesejo, da so pridni, lepi, dobri in zdravi . . .

Že veste, kdo so?
img_3148

Med tistimi, ki boste uganili, bom izžrebala 3 nagrajence, vsak bo dobil po 2 sadiki (maja, ko jih boste lahko posadili zunaj).

img_3149

Bo šlo?

Svoj odgovor napišite spodaj v komentar ali mi ga pošljite na mail bojcajanus@gmail.com najkasneje do srede, 8. marca.

14 thoughts on “Nagradna igra: Uganite, kaj sem našla na vrtu

  1. Zdravo Bojca,
    upam, da si pisala o volčjih jabolkih.
    Tudi jaz sem nekaj podobnega pobirala prejšnji vikend in se spraševala, če so tiste sčvrknjene rozine znotraj lampiončka še uporabne. Nisem jih še dala v zemljo.
    Jih bom ta vikend posadila, če sem prav uganila pa seveda vzamem tudi tvoje flančke.
    Lep bodi!
    Saša

    • Ne, Saša, nisem o volčjih jabolkih :). Je sorodnik, ampak ni tapravi. A boš še poskusila? Tiste sčvrknjene rozine znotraj kletkic so scvrknjieni plodovi, v njih je pa shranjeno seme, zato ja, kar v zemljo z njimi :) (okoli 20. marca, ko bo dan za plod, bo čisto dovolj zgodaj).

    • Hvala za odgovor, Sinja, a niso. Poskusite še! Ko so suhi, so tile, po katerih sprašujem, res videti kot oranžni okrasni lampijončki, ki jih imamo v vrtovih, a niso. Tile, po katerih sprašujem, so njihovi sorodniki. Pobrskajte po blogu, bila sem navdušena nad njimi, dodobra sem se jih najedla, pa še iz zalistnikov sem sproti delala nove.

  2. Se mi je zdelo, da nisem videla nobenih zapisov za andske jagode na tvojem blogu…
    No, kakorkoli, tudi tomatile bom z veseljem vzela. Kar javi, kdaj jih boš imela dovolj za prodajo, jih nekaj kupim in preselim v Prlekijo. Pa da vidimo…
    LP
    Saša

  3. tomatillo, jaz bi jih tudi, lahko pa celo zamenjamo, danes sem dobila seme avtohtonega istrskega paradižnika (kilski paradižniki) vendar ne poznam ime sorte..

  4. Tomatilosi… Ko jih prvič poskusiš, ti morda niso všeč, potem pa …jih zmanjka! Ker jih veselo deliš…
    Tudi sam jih imam na vrtu. Lep pozdrav! Helena

  5. Tomatillo ali Physalis :) rastejo tudi na nasem vrtu, ampak jagode so na koncu oranzne, ne rumene. Je to ista stvar?
    Matra me tudi razlika med “volcjim jabolkom” in tomatillom – to so razlicne vrste Physalisa, ne? Uzitne so menda vse?

    • Igre je konec, nagrajenci boste objavljeni, hvala vsem za fantastično debato, tukaj in na FB-ju, in vsem, ki ste mi pisali na mail. Slovon, tale vaša vprašanja so pa tako zanimiva, da bom napisala kakšne so razlike med sorodniki physalisi :)

Oddajte komentar

