Kaparji na benjaminu in vabilo na predavanje

Obožujem, kadar imam prav … :) Pa ne v slabem, tega nihče ne rabi, ampak v dobrem. Tjana iz Zgornjih Bitenj (mogoče se je spomnite, sem že pisala o njej, pionirka biodinamike in permakulturnih norosti na tem koncu Gorenjske) se je malo skeptično (sva ptici iz istega gnezda) lotila zdravljenja svojih benjaminov, limon in fige s homeopatijo za rastline.

Danes sem dobila Tatjanin mail. Tatjana je zelo aktivna tudi v svojem društvu in v Sorškem polju, zato je njen opis hkrati vabilo na predavanje. Objavljam ga, ker mi je zelo všeč. Homeopatija je spet zmagala! :)

Mojega benjamina vsako leto napade kapar. Poleti sem si vzela čas in ga vsak dan čistila s čistim alkoholom, a očitno ni nič zaleglo. Zopet so se ti nezaželeni gostje pojavili na mojem velikem prijatelju.
Pri Bojci Januš sem dobila homeopatske kroglice Petroleum C30. Uporaba je čisto preprosta. 4 kroglice sem raztopila v litru vode, in 5 dni zapored špricala benjamina.

2016-01-07 12.54.35

Včeraj sem si ogledala v kakšnem stanju je rastlina.

Sprva sem mislila, da ni uspelo. S prsti sem čistila kaparje, ki so šli veliko lažje z listov in debla, potem sem pa potresla celotno rastlino in glej ga zlomka – kaj vse je padlo na tla. Sedaj vsak dan še malo potresem in še vedno pade kakšen na tla. Seveda bom rastlino spremljala in če se bo pojavil še kakšen ponovila postopek v upanju, da sem se za vedno znebila te zajedalske golazni. 

2016-01-21 14.14.47
Prilagam fotografije obolelih listov, crknjenih kaparjev :) in benjamina. Sedaj bom na ta način “napadla” še limono in figo, ki sta podlegli omenjenim napadalcem.

Vsi, ki vas kaj več zanima o uporabi homeopatije v rastlinskem svetu (plesni, škodljivci, polži, uši …. ), pridite na predavanje v petek 12.2. ob 19. uri v Stražišče v Šmartinski dom, kjer nam bo Bojca Januš zaupala še več skrivnosti uporabe teh malih, a zelo prodornih in uporabnih, kroglic. VSTOP JE BREZPLAČEN 

Lp, Tatjana  2016-01-21 14.15.05

 

Oddajte komentar

