Zakaj se mi to dogaja?

Vir: http://shotphotos.com/aquarium-glass-tunnel-under-the-sea/

Zakaj se mi dogajajo ravno te stvari, ki se mi dogajajo, in ne kakšne druge?
Zanimivo razlago sem našla na spletni strani astrologa Tima Stephensa.

Takole pravi:

Pred dolgo časa se mi je med meditacijo prikazala vizija. Sprehajal sem se po dolgem, širokem hodniku. Na levi in desni strani hodnika so bili veliki zastekljeni prostori, podobni terarijem ali akvarijem. V vsakem od njih je bilo prikazano po eno življenje: njegovo okolje, družina, potek, izzivi, bolezni, zmage, veselja … Obiskovalec se je lahko sprehodil med njimi in izbral tisto, ki si ga je zaželel. Izbral si lahko kateregakoli. Na dolgi rok pa si imel en sam cilj: priti v raj. Z vsakim življenjem si se pomaknil za mišjo dlako bližje cilju. A da bi prišel tja, si moral premagati različne moralne, fizične in druge težave. Kadar si si želel malo pospešiti potovanje na končni cilj, si izbral grozljivo življenje, polno muk in izgub. Spet drugič bi si, utrujen od napora, izbral lagodno življenje, v katerem bi bil čeden, ljubljen in bogat. Presenečenj ni. Ko izbereš svoj naslednji življenjski scenarij, že vnaprej točno izveš, kaj se ti bo dogajalo. Takrat, na tistem hodniku med steklenimi razstavnimi prostori, v brezčasnem trenutku tik pred spočetjem, v popolnosti obvladamo svojo usodo. A le takrat.

Edini problem pri tem konceptu je, da ne moremo nikogar več obtoževati za svoje težave, katastrofe, razočaranja. Ne šefa, ne žene/moža, ne otrok, ne staršev … ker, presneto, sami smo jih izbrali!

Po drugi strani pa misel na to, da življenjska dogajanja zavestno izberemo vnaprej, prinese sprejemanje in umirjenost. Že samo dejstvo, da sem svoje življenje izbral jaz sam, me sili sprejeti svoje težave z rahlim nasmeškom. Konec koncev, jaz sem jih izbral, nobena višja dobra ali slaba sila mi jih ni vsilila. In zato ne morem svojih težav, svojih nemogočih staršev, zoprnega šefa, bla bla bla, obesiti nikomur drugemu. Saj sem jih sam hotel in izbral. In če si bom naslednjič zaželel malo pavze, malo več lagodja, si bom lahko izbral kakšno bolj prijazno in udobno življenje.

Oddajte komentar

