E-priročnik Homeopatija za rastline

Nekaj znanja o homeopatiji za rastline, ki sem ga v zadnjih mesecih zbirala z različnih koncev, sem zbrala v malem priročniku z naslovom Homeopatija za rastline (in podnaslovom: Osnove homeopatije za rastline s praktičnimi navodili za uporabo homeopatskih pripravkov na vrtu in njivi, v sadovnjaku in vinogradu).

Zabavno ga je bilo delati :). Že sedaj pa mi je jasno, da takšen kot je, ne bo mogel ostati. Preveč je še tem, ki bi jih bilo vredno in zanimivo obdelati. Za ta trenutek je dovolj dober (v smislu “a mother good enough is good enough …”), kasneje se bo pa (upam) še kaj poredil.

Če bi ga radi imeli, mi prosim sporočite, z veseljem ga pošljem.

In upam, da vam bo branje prav tako v užitek, kot je bilo meni pisanje, sestavljanje in oblikovanje te male knjigice.

Naslovnica prirocnika

 

54 thoughts on “E-priročnik Homeopatija za rastline

  1. Zdravo, Bojca, čestitam vam za Priročnik verzija 1 (nam zvestim bralcem pa za nova znanja in možnosti, ki jih tako enostavno pridobivamo). Prosim za priročnik. Hvala. LP
    Saša

  2. pozdravljena

    zelo vesela bi bila, če lahko priročnik pripotuje tudi k meni (iščem rešitev za slive, ki jih je nekaj napadlo , pa hibiscus zraven tudi….). Upam ,da najdem rešitev do pričetka novega odganjanja…..
    lp
    jastna

  3. Zelo rada bi prebrala vaš priročnik, zelo me zanimajo naravni načini pomoči rastlinam. Vaše objave so mi blizu, tako, da se vedno razveselim vaših mailov in hudomušnega pisanja. Lep pozdrav iz Obale, erika

  4. Živjo Bojca,

    z užitkom prebiram tvoje prispevke. Doma imam tvojo knjigivo permakulturni vrt, rada bi pa tudi tale priročnik, ker je homeopatija moja velika ljubezen.
    Prijazen pozdrav

  5. jaz bi tudiiiii E-pomočnik priročnik ;) z veseljem vas berem, ko imam čas (moram pa priznat, da ga je zelo malo, imamo malega sina, nimamo tv-ja in tudi vrt na novo delamo ;) hvala pa lp
    Zehra

  6. Zivjo!

    Vas blog mi je super, sploh ker sama zagovarjam homeopatijo… Za rastline je sicer se nisem uporabljala, vendar glede na vase uspehe, ne vidim vec razloga, zakaj ne bi zacela. Sploh ker smo dobili nov kos zemlje, gor pa bolano hrusko… Pa modro frankinjo, za katero nocem, da bi zbolela, pa cesnjo, jabolko in ribez…. Tako da se priporocam za vas e-prirocnik… Hvala!!! Imam pa se vprasanje… Kaksno vrsto prsilke uporabljate?

Oddajte komentar

