Polomljeno ostrožnikovo steblo in nalomljene kosti stopala

Polomljeno ostrožnikovo steblo

Christiane Maute na prvih straneh svoje knjige Homeopathy for plants opisuje, kako je pozdravila nalomljeno steblo svojega ostrožnika. Polomil se ji je takoj, ko ga je prinesla domov in ga hotela posaditi. Pa se ji je nesrečno izmuznil iz rok in skupaj z loncem odletel na tla. Kljub vsemu ga je posadila in zalila s pripravkom iz Arnice. Na njeno veliko presenečenje je bil naslednje jutro spet pokončen. Še hujši primer je bil velik grm črnega ribeza, ki mu je neurje odlomilo vrh in ga odvrglo več metrov stran. Spet je pomagala Arnica. Odlomljeni vrh je prirastel nazaj … fantastično.

WP_20150815_007Nalomljene kosti stopala

V petek ponoči sem lovila ravnotežje po strmi kamniti poti. Potep je bil nenačrtovan in namesto česa primernega sem imela obute gumijaste cokle. Pametno. Ta silna pamet me je nagradila z nalomljenimi kostmi v nartu desne noge. In to zdaj, ko je toliko za početi, na vrtu, po hiši, v kuhinji … Rentgenska slika kosti v stopalu je bila sicer zelo zanimiva, hvala, lepo videt, lepe gladke bele kosti so mi bile kar všeč :). Ni mi pa všeč, da zdaj naokoli šantam z berglami, še manj pa mi je všeč napoved, da se taka zadeva celi vsaj 4 tedne. Pa saj je samo nekaj koščic … a mislite resno … :(.

Če je dobro za ostrožnik …

Potem sem povezala ostrožnik in črni ribez Christiane Maute z informacijami o Arnici in zlomljenih kosteh, ki so objavljene na spletni strani Homeopathy plus in si včeraj zvečer naredila kopel s homeopatskimi globulami Arnica C200 za polomljeno taco. 6 globul sem stopila v 1,5 dl vode, temeljito pretresla in dodala vodi v lavorju. Potem sem pa namakala in namakala … (tudi zdajle, ko to pišem, namakam … uf, kako paše :).

Rezultat: takoj je bilo malo bolje, manj boli, ponoči sem lahko spala, danes zjutraj pa odkrevsala v kuhinjo po kavo s samo eno berglo, druga je dobila dopust. Stopalo je že dosti bolj gibljivo, vsaj za kratek čas že lahko naslonim na tla peto ali prste, ne da bi ob tem vriskala (pa ne od sreče). Naključje? Mislim, da ne. Zdravniki so napovedali čisto drugačen razplet dogodkov :). Upam, da bom okrevanje lahko skrajšala, kolikor se bo dalo.
WP_20150815_005

10 thoughts on “Polomljeno ostrožnikovo steblo in nalomljene kosti stopala

    • Ojla, draga Kony :)
      Homeopatija je res blazno zanimiva zadeva … moja noga je čisto v nasprotju z vsemi pričakovanjji fenomenalno boljša po samo dveh dneh, ko po napovedih zdravnikov še vsaj 3 tedne ne bi smela niti od daleč videti česa drugega kot mehak povšter :). A je področje tako kot vsako, ki je kaj vredno, zelo obsežno in potrebno truda, razmisleka in učenja. Z veseljem bom pisala o tem – spet sem na začetku nove gozdne poti – in nikoli ne vem, kaj me čaka za naslednjim ovinkom. Lepo bodi in drži se! Lp, Bojca

  1. super, naj homeopatija deluje s svetlobno hitrostjo pri zdravljenju,……, z veseljem berem članke….naj jih bo še veliko…….pozdrav Miša

  2. Takole razmišljam: če bi Bojca lepo ležala doma, držala nogo na povšter in si grizla nohte od dolgega časa bi bili prav gotovo deležni celega kupa prispevkov na blogu in bi vriskali od veselja. Po drugi strani pa – no, saj vemo, ni ga čez zdravje in mobilnost. Torej želim predvsem hitre ozdravitve. In mala želja – Bojca, a bi morda šlo oboje – vi mobilni in zdravi, pa čim več nasvetov in razmišljanj za nas telebane?
    Vse dobro! Saša

  3. Ljuba homeopatija. Mene je pred leti rešila blaznosti- hude depresije, v katero sem padla po očetovi nenadno smrti, katere nisem odžalovala. Pokojni dr.Hribernik, kateremu sem sicer odšla zaradi mojega takrat najmlajšega, ki je imel na ritki bulico, mi je, ko me je zagledal, rekel, da sem jaz potrebna njegove pomoči in ne moj sin. Takoj je ugotovil vzrok mojih težav in me rešil iz brezna, v katerega sem se pogrezala. Homeopatija je od takrat zame rešilna bilka pri marsikateri stvari. Z veseljem čakam, da si bomo delile izkušnje. Želim ti čiprejšnje okrevanje.

    • Pozdravljena, Andreja, hvala za iskreno sporočilo. Homeopatija je res zelo zanimiva, bogato, široko in za piko na i zelo koristno in uporabno področje. Učenja o njej sem se lotila s stališča rastlin, ampak ker tudi ljudje nismo z drugega planeta, bom gotovo naletela na marsikaj uporabnega tudi za nas :). Oglasi se še! Lp, Bojca

Oddajte komentar

