Vrt iz slamnatih kock in sobota v Stražišču pri Kranju

Čisto me je prevzel, priznam, tale vrt iz slamnatih kock. Zato, ker še vedno (in zagotovo bo tako še zelo doooolgo časa, je hočem čim več, globoke, črne, zdrave, močne) delam zemljo. In ker v njem, v tem vrtu, vidim priložnost za vse tiste, ki imajo vrtno zemljo zastrupljeno s težkimi kovinami ali popolnoma izčrpano, pa za tiste, ki se šele lotevajo vrta, npr. na jalovini okoli novozgrajene hiške.

Pod nadstreškom pred vrtom imam spravljene prve 4 kocke (pravzaprav kvadre) slame, rabim jih pa še kar nekaj (recimo, kakih 15 ali 20 bi jih še rada imela …). Redko sem požrešna, pri takih stvareh pa, se ne zadržujem.

unnamed

Prve štiri sem domov pripeljala kar v avtu. Podrla sem zadnje sedeže in napolnila avto s slamo. Matrix ima kar nekaj prostora, ni tako mičken, pa je šlo. Potem sem se, če je kdo čudno pogledal enoprostorca, polnega lepo stisnjene rumene slame, delala, da vozim nasteljo konjem. Ihaha :).

Lepe so. Zdaj stojijo pod nadstreškom in čakajo, da bom imela kaj časa zanje. Naslednji teden, nekako do srede aprila, bom domov pripeljala še preostale kocke, potem pa začnem s “kuhanjem” slame … Imam že alge kelp, biooglje z mikroorganizmi in kompost; pa vodo kapnico, jasno. Nabavit moram še melaso. Konec naslednjega tedna jih začnem pripravljati. Kako bo uspelo in kaj bom počela, bom sproti pisala. Zdajle samo to, da je včeraj v Jani izšel članek o tej zadevi, ki se ji po angleško reče straw bale gardening.

Straw Bale Urban Gardening ~ Ideas and Getting Started, cabbages, carrots

Vir fotografije: http://www.deeprootsathome.com/straw-bale-urban-gardening-ideas-and-getting-started/

Jutri, v soboto 11. aprila, bom od dveh popoldan dalje na novi eko tržnici v Stražišču pri Kranju z izdelki iz Gajinega vrta – se vidimo? Ob 16h bo predavanje Sanje Lončar o hrani, ki nas zdravi in tisti, ki nas dela bolne. Jutri presajam paprike in paradižnike, je dan za plod. Letos nama je uspelo posadit sadno drevje okoli hiše, trto, figo, marabelo, špingel, hruške, jablane … Zdaj pa naprej. Komaj sem čakala pomlad, zdaj se pa kar preveč dogaja :). Zadnjič mi je prijatelj Dule rekel, da se čas gosti. Pa saj je prav tako. Pred leti sem pisala, kako me daje dvom, ali so moji prsti sploh kaj zeleni. No, zdaj vem, da so, definitivno. Pa zelo srbijo. Prepričana sem, da vas tudi :).

Več o sobotni tržnici preberite TUKAJ: Plakat_predavanje

5 thoughts on “Vrt iz slamnatih kock in sobota v Stražišču pri Kranju

    • Seveda, prav imaš Katarina. Nešpricana slama je jasno veliko boljša opcija od s strupi obremenjene. Moje zaloge so spraznjene – če kdo ve za kakšno, se naj prosim oglasi! Lp, Bojca

Oddajte komentar

