Chia puding s kutino brez kuhanja

IMG_1786

Zajtrki so moj večni problem. Prvič, ker mi zjutraj skoraj praviloma zmanjka časa, in drugič, ker ponavadi nimam pojma, kaj bi sploh lahko jedla. Zajtrk je pomemben, vem, kdo pa tega še ne ve … Večji problem je, kaj lahko, če raje ne bi kruha in glutena, sploh lahko ješ.

Zadnjič sem med brskanjem po netu naletela na spletno stran Savory Lotus in na njej našla številne ideje za zajtrk, kot mi je všeč – brez glutena in mleka. Za pokušino sem naredila puding iz chia semen s kutinovim kompotom. Za ta zajtrk je nujna samo ena stvar – nanj se je treba spomnit prejšnji večer, ko chia semena namočimo v rastlinskem mleku (npr. riževem, mandljevem ali ovsenem – soje ne pijem več, iz več razlogov). Do jutra so bila semena lepo namočena, dodala sem še koščke kuhane kutine iz kompota – in voila, to je to :). Za variacijo in več hrustljanja sem poleg chia semen namočila še žlico sončničnih in sezamovih semen.

IMG_1789

Sestavine:

2 skodelici rastlinskega mleka
1-3 žlice medu ali drugega sladila (odvisno, kako sladko imate življenje :)
4- 6 žlic chia semen
… zmešamo v steklenem vrču ali velikem kozarcu, zapremo s pokrovom in pustimo, da se namaka čez noč …

Zjutraj puding naložimo v skodelico in dodamo katerokoli sveže ali kuhano sadje, oreščke ali na koščke narezano suho sadje (tudi tega čez noč namočimo).

Oddajte komentar

