Pladenj z mozaikom – Mosaic tile tray

Pladenj z mozaikom je bil darilo za S.; nastajal je toliko časa, da mi je bilo že res precej nerodno. Med tem, ko je na delovni mizi čakal material zanj, se je nabralo še nekaj za darilo primernih dogodkov, zato sem ji naredila še dva para “Pisanih volnenih štumfkov”, kot jim je dala ime S. In mi urno naročila izdelavo še dveh parov :)

Na netu se ne manjka idej in navodil, kako izdelamo takšen pladenj. Nekaj materiala sem dobila v Obiju, nekaj v Merkurju. Na fotografiji je večina potrebnega materiala, manjkajo pa še: bela barva za les (ki, ko se posuši, dobi lep svilen sijaj), lepilo in sivo-modra fugirna masa.

 

IMG_1410

Pladenj sem najprej prebarvala z belo barvo, ga posušila, in nanesla še eno plast. Ko se je barva posušila, sem na dno pladnja prilepila steklene kamenčke, steklene mozaik ploščice in umetne bisere. Fuge so lahko do 3 mm široke (da so lepe), zato sem nekaj steklenih mozaik ploščic razlomila v manjše delčke s kleščami za ploščice v oblike, ki so zapolnile prazna mesta. Potem sem počakala, da se je vse spet lepo posušilo in zafugirala fuge. To naredim takole: fugirno maslo po navodilih zmešam z vodo, in jo namažem na ploščice, da enakomerno zapolni vse fuge; potem malo počakam (pa ne veliko), da se fugirna masa lepo usede in čisto malo posuši, in z vlažno gobico, ki jo sproti splakujem, obrišem ploščice. Bolj ko sem pri tem natančna, manj dela imam kasneje. Ko se fugirna masa posuši, s suho krpo zdrgnem ploščice, da odstranim še zadnje ostanke fugirne mase s ploščic. Voila :) S. je bila darila zelo vesela :)

IMG_1373

IMG_1375

2 thoughts on “Pladenj z mozaikom – Mosaic tile tray

    • Hvala, Tjana, sem vedela, da ti bo všeč :) Kruh je pa presenetljivo dober, čeprav ni tak kot smo ga vajeni (ker pač nima lepka). Ampak zato me pa že drugi dan razganja od energije; se pozna, če telo ne mara glutena. Edino pro ovsu (pozabila napisat) je treba pazit; ni vsak brez glutena (mora biti izrecno označeno, da je).

Oddajte komentar

