Jesen na vrtu

I brighten my soul with the colour of Autumn:
hue of light,
hue of life,
hue of love,
colour my mind, my body, my heart.
May my soul be preserved
from chill of dawn
till call of dark.

Razvedrim svojo dušo z barvami jeseni:
z barvo svetlobe,
z barvo življenja,
z barvo ljubezni,
obarvajo moj um, moje telo, moje srce.
Naj bo moja duša na varnem, shranjena
od hlada jutranje zarje
do takrat, ko se oglasi večerni mrak.
(from Celtic Devotional by Caitlin Matthews).
plodovke v visokih posodah iz stresnikov mala
P.S. Na fotografiji so tri letošnje gracije v improviziranih visokih posodah iz rabljenih strešnikov: na levi samozasejani paradižnik, v sredi cuketa, na desni okrogla temno zelena buča neznanega imena. Noge sem jim v najhujši suši pokrivala z ovčjo volno – pa ne zato, da jih ne bi zeblo, ampak zato, da je ostala zemlja lepo vlažna. Sicer ovčjo volno uporabljam na dnu gred (sem že pisala o tem: TUKAJ), v letošnji morilsko hudi suši sem našla pa še en način.
Oddajte komentar

