Vilinska lučka za izpolnitev želja

Izteka se mi dopust. Veliko zabušavam, malo pa tudi pospravljam, tako po hiši in okoli nje, kot po svoji glavi. Pišem spiske, pregledujem listke in sezname, rišem ideje, sortiram početje za naprej in za nazaj … Napisat bi morala članek, do konca uredit pritličje, za na vrt so že ravno prav velike sadike na terasi … ampak ker je še nekaj dni do konca dopusta, čas namenim tudi luštnim stvarem, kot je tale.

IMG_1111

Več o vilinski lučki piše tukaj: Vilinska lučka, ki odganja trole

Običajno sem si na začetku novega leta vedno nekaj zaželela, postavila nekaj ciljev v stilu: Letos bom pa gore premikala … In potem sem vse skupaj zelo kmalu pozabila :). Od dobrih sklepov je ostal šibek spomin, bodička, ki me je na začetku bolj pogosto, zelo kmalu pa samo še enkrat na vsake kvatre zbodla: A nisi rekla? …

Potem sem sklenila, da so novoletni sklepi nesmisel, ker jih itak ne uresničim (če si jih pa še zapomniti ne morem) in se tega ne bom več šla. Konec koncev si lahko nekaj zaželim ali postavim za cilj kadarkoli. Za kaj takega mi res ni treba čakati na kakšen poseben dan v letu, ne?

Nakar sem predlani sredi leta doživela majčkeno razodetje. Od prijateljice sem dobila navodila, kako naj svoje želje zapišem in shranim na posebej za to okrašen prostor. Tri želje. Takšnim zgodbam ne verjamem. Maile, na katerih ti s prstom žugajo vsi svetniki z Marijo in Dalajlamo na čelu, in ki grozijo z izgubo vsega, kar ti je drago, če ne boš urno pospamal še vsaj 7 prijateljev, brž zabrišem v koš. In vendar sem, čeprav sem izrazit skeptik, ki najbolj verjame temu, kar vidi na lastne oči, nalogo opravila točno po navodilih. Še sama ne vem, zakaj. Potem sem čez nekaj časa pogledala listek in presenečena ugotovila, da sta se dve od treh želja izpolnili. Dobro to :)

Zadnjič sem izvedela, kako s svojimi željami opravijo Kitajci: napišejo jih na papirčke, te pa spravijo v posodo, ki jo shranijo na vidnem mestu v kuhinji (ki je mesto z največ energije in moči v hiši). Vsakič, ko vidijo posodo, se spomnijo na svoje želje – če pa ne, jih lahko kadarkoli spet preberejo.

Vzela sem listke in nanje napisala nekaj želja, ki mi trenutno najbolj glasno letajo po glavi. Papirčke sem nekajkrat prepognila in jih spravila v vilinsko lučko. Zdaj pa – bomo videli :)

Še to – kot rečejo Angleži: Be careful what you wish for! It might come true …

In poleg tega, če se že lotimo pisanja, želje morajo imeti datum oziroma rok, biti čim bolj konkretne in (če se le da) vsaj približno realne.  Vsaj kar se tiče kraja in časa. Everything else is optional :) 

P.S. Sanje si moramo izpolnit. Zakaj? Ker lahko sicer postanejo mora.  

IMG_1112

2 thoughts on “Vilinska lučka za izpolnitev želja

  1. Draga Bojca, ti si “carica”. Super ideja, katero bom posnemala in za našo družino naredila nekaj podobnega. V novem letu pa bomo zapiske prebrali in preverili kaj od tega se je uresniličilo.

    Bodi lepo in lep sončen dan ti želim. Danes je dan za cvet in zelišča kar vabijo da jih natrgamo, posušimo in shranimo za hladno zimo.

    lpt

    • Draga Tatjana, želim ti, da se ti vsaj 2 od 3 želja uresničijo :) Hvala za nasvet! Pri nas se je megla že razkadila in je nastalo eno lepo pozno poletno dopoldne. Ko bi človek lahko ustavil čas …

Oddajte komentar

