1000 milj dolga pot se začne … 12.7.13

… s prvim korakom.

Velja za vse v življenju.

Pri tem pa je nujno še nekaj: vedeti, v katero smer gre pot.

Ker sicer bo videti takole:

pot zblojene muhice

… kot pri kakšni že malo nadelani vinski mušici.

Če se ustvarjanja vrta lotiš takole, ni najbolj pametno. V tolažbo: bistveno večje težave nastanejo, če tako zidaš hišo. Slišala sem zgodbo o hiši, razkošno lepi in veliki. Težava je bila le v tem, da so v betonski plošči v pritličju pozabili pustiti odprtino za prehod v klet. In opazili to šele takrat, ko je pred hišo že stala hruška s tekočim materialom za tlake. Katere so pozabili upoštevati. Tako je imela razkošno velika in čudovita hiša dva velika problema: ni se dalo priti v klet in okna in vrata so bila po zalivanju tlakov postavljena prenizko, skoraj kot za liliputance.

Malo manjša težava je, če gre za vrt, čeprav prestavljanje zeliščne spirale ni ravno delo za mušice. Pa je bilo treba, ker je tam, kjer je stala, ovirala pot do komposta in se pozimi ni dalo z rolbo do kompostnika.

Letos sem jo prestavila, in da si ne bi še kdaj premislila (pa tudi zato, da mi je srne med tekmovanji v skokih čez ovire ne bi vedno znova podirale), sem jo zazidala z betonom. Zgleda dobro, rastlinam pa tudi zelo paše.

Načrt vrta je pomemben; ker sem ga na začetku ustvarila samo na približno, imam zdaj več dela. Letos se je vmešal moj B. in zarobantil – takole ne gre več. Zamisli si, kaj bi rada in potem bo tako. Sem se strinjala. Tako bo letošnji načrt končno obstal. Res pa je tudi to, da sem morala najprej vrt spoznati: lego, prostor, možnosti.

Slike sledijo …

Oddajte komentar

