Na mojem vrtu pa vse brenči 10.7.13

… v naslovu tiči odgovor na vprašanje: “Zakaj pa meni buče ne delajo tako, kot je treba? Cvetijo, lepo in zelo, buče pa nobene … “

Odgovor na zgornje vprašanje je preprost: če ni čebel, ni oprašitve cvetov.

Buča ima na isti rastlini tako moške kot ženske cvetove.

IMG_1030

In ker cvetovi nimajo nog, mora nekdo drug poskrbeti za poročno noč :) Na pomoč priletijo čebelice.

IMG_1026

Potem lahko iz bučinega ženskega cveta nastane ena lepa mlada bučka.

IMG_1028

Če čebelic ni, se lahko njihovega dela lotimo sami. Ampak koliko lažje je, če so.

In zato sem vesela, da na mojem vrtu vse brenči. Še toliko bolj brenči, odkar se je po njem razsejal boreč, ki kuka iz vsake grede. Nebeško modri zvezdasti cvetki navdušujejo tako mene kot čebelice in črmlje.

Podnevi brenči z višjimi toni, zvečer pa z globokim basom, ko nad vrtom kot težka tovorna letala letajo veliki lepljivi hrošči, nad katerimi je navdušena naša najmlajša macica. Z veliko lovske strasti jih zalezuje, kakšnega sklati in prevrne na hrbet, potem pa ne ve, kako bi se ga lotila, ne da bi jo po nosu žgečkal s svojimi kosmatimi nogami. In gre raje dremat na kavč v dnevno.

One thought on “Na mojem vrtu pa vse brenči 10.7.13

Oddajte komentar

