Markov vrt in nesmiselnost “pravilnega” 20.5.13

Marko mi je napisal:
Takole je meni uspelo pripraviti vrt. Jaz mu pravim otroška soba za velike otroke! :-)
Že raste!!

Ko sem si ogledala fotke, mi je šlo takoj na smeh. Težko razložim, ampak v vsem skupaj je toliko humorja in (kot bi rekla moja prijateljica Manja) šmafuja* (s poudarkom na u-ju), da ti mora iti na smeh. Razen če ni človek usekan na pravila, kako se kaj dela in kako ne, kako je treba živeti in kako ne. Kako in kdaj je treba kaj posaditi, kako in kdaj se zlika srajco, pa kakšen avto je treba imeti (ali pač tudi ne), kakšen mora biti vrt marca, kako veliki morajo biti paradajzki maja … Pravila, pravila, pravila … In potem sejalci pravilnega načina življenja trosijo pravila naokoli, kot da bi bili plačani za to. Mislim, da jih je v osnovi strah, da bo (njihov) svet brez pravil razpadel. Hm. Briga mamo naravo za to, če so grede ravne ali ovalne, če so vse solate na gredi enako velike, če so vse travice enako dolge :)

Šmafu! Vsak bi ga rabil, vsaj malo, še bolje, če več. Pravila so smiselna samo, kadar nam je zato kaj lažje. Ogromno pravil nima nobenega pomena več – so ga izgubila nekje na poti – pa se jih še vedno držim(j)o. Včasih sploh niso več smiselna, niso več koristna, niti ne nevtralna, pač pa celo škodljiva. Za mnoga pravila se mi zdi, da so si jih izmislil samo zato, da se nekoga zeza … Zato jih je treba vsake toliko preveriti in v pozabo zabrisati tista, ki nimajo nobenega smisla več. In zato je šmafu kot sol v jedi – brez njega je življenje neokusno. Marko ga ima :) Če ne verjamete, poglejte fotke.

*šmafu = briga me, meni je všeč

DSC01648

DSC01671

DSC01685

DSC01709

Za konec še zgodba o pravilih, ki nimajo nobenega smisla, pa se jih kljub temu vsi držijo. In ko bi na koncu vprašali opice, zakaj nobena ne sme splezati na vrh lestve po banane, bi bil odgovor: Ne vem, tako se pač dela tukaj …

7 thoughts on “Markov vrt in nesmiselnost “pravilnega” 20.5.13

  1. Družinica vampirjev si dela gnezdo. Spalnica, otroška soba, predsoba z obešalniki in jacuzzi. Tudi tako si lahko razlagaš stacking options :). Lušten testni poligon. Po kolk bodo karte za vstopnino?

  2. če nebi bila ljubitel starin -sem nad idejo navdušena. Samo, jaz bi si te postelje dala v otroške sobe.
    Ideja super – lokacija tudi….in hvala za vse super zapise

Oddajte komentar

