Happy International Permaculture Day – from Slovenia with love! 5.5.2013

Danes je Mednarodni dan permakulture – International Permaculture Day.

Predvčerajšnjim sem dobila mail, če bi hotela sodelovati – povedati, kaj se dogaja v Sloveniji, kaj počnemo, kje sploh smo, kaj je biooglje … Jasno, da sem z največjim veseljem privolila! Kdo pa ne bi izkoristil priložnosti za kaj takega! Čeprav sem imela za ta konec tedna čisto druge načrte. In bolj ko sem zbirala material, bolj sem se zaljubljala v to našo malo, a tako čudovito Slovenijo … Stella, s katero sva se pogovarjali preko skypa je rekla – prvič slišim zate (ok, me ne čudi :) in prvič slišim za Slovenijo (aja? ;) In se je začelo … :))

Na tej spletni strani so zbrani podatki o dogodku (pravzaprav: dogodkih, saj so zbrani z vsega sveta, z vseh kontinentov in celin – dobesedno globalno :)

http://www.permacultureday.org/

Moj prispevek o permakulturi na vrtu, o biooglju, kaj počnemo v Sloveniji in še o čem, je na tej povezavi:

http://www.live.permacultureday.org/events/bojca-janus

V meniju na levi pa je še več prispevkov, vsako uro je bil objavljen nov. Skratka, znanja na tone!

Thank you, Craig Sams for mentioning me and thank you, Stella, for listening!

2 thoughts on “Happy International Permaculture Day – from Slovenia with love! 5.5.2013

Oddajte komentar

