Visoka greda v dveh urah 30.4.2013

Tatjana iz Zgornjih Bitenj je navdušena nad permakulturo. Poslala mi je opis in fotografije izdelave svoje pete visoke grede.
Jasno, da ima po takšni multiproizvodnji vse skupaj že v malem prstu :) Bravo, Tatjana!

Najprej je bilo potrebno pljuniti v roke in izkopati cca 30 cm globoko luknjo.

2013-04-25 sldilo je še oglje in zemlja

Vanjo sem položila veje od okrasnega in sadnega drevja, dodala drobne veje z vrta.

2013-04-25 vlaganje vej

Sledila je slama, katero sem pohodila in nanjo vrgla nekaj zemlje.

Sledila je volna. Pa zopet nekaj zemlje.

2013-04-25 volna (3)

Potem sem dala plast bršljana, ki smo ga odstranili s sosedove stene. Čez malo zemlje.

Na koncu še večja plast mrve, v katero sem pa še vgradila doma narejen olla namakalni sistem (dva glinasta lončka zlepljena).

2013-04-25 vstavljanje 3 namakalnih bučk

Sledila je še zadnja plast zemlje, dodala sem ji obogateno biooglje in na koncu, kot jagoda na torti, domač kompost.

Gredo sem prekrila s prvo domačo travo, katero smo pokosili in posušili včeraj. Ter gredo pokrila s kopreno, da ne bi slučajno mucki mislili, da je to njihovo igrišče.

2013-04-25 naslednja plast mrva - joj kako je prijetno poležati

Delo je bilo zaključeno malo pred deveto zvečer. zato je zadnja slika tudi bolj temačna, saj sta me med  delom zmotila  dva prijetna obiska, najprej hči in potem še  prijateljica in njen soprog, ki sta prišla po kompostnik. Izkoristili smo priložnost za klepet in oddih.  Tudi to je del vrtnarjenaja – druženje in izmenjava mnenj.

Če povzamem, v dveh dobrih urah, človek naredi visoko gredo velikosti 3 x 1,2 metra. Seveda, če ima pripravljene vse “sestavine” in voljo da poprime za delo.

2013-04-25 zadnja plast domači kompost

2 thoughts on “Visoka greda v dveh urah 30.4.2013

    • Ko bi bilo to res, bi se tega lotila kot podjetnica. Interesentk za športno postavo je sigurno veliko :) visoke grede bi bile pa tudi dobrodošle. Ideja ni slaba, tržna niša dobra.

Oddajte komentar

