Sejanje v zabojčke z ovčjo volno 7.4.13

Leseni zabojčki so najboljši za vzgojo sadik; lahko so stari od marmelade (tegale mi je prinesel mož – a rabiš tole, glej, kakšno lepo nalepko ima – nalepka je res arhivska, hvala! Potem je pa malo čudno pogledal, ko sem volno in zemljo natresla vanjo :), lahko so lesena korita za rože, izdolbena debla … samo da je les, pa da ni premazan s kakšno packarijo.

Na dno sem dala debelo plast neoprane ovčje volne, ki ima dosti dušika.

Na to pa natresla dobro mešanico za vzgojo sadik z bioogljem. In vse skupaj je taka mehka posteljica za semena, da bi šla še jaz zraven (no ja, nebi, haha, ovčja volna vseeno malo diši ;)

Potem vse skupaj nesem v hišo, da se segreje, dobro a rahlo zalijem in šele nato posejem semena. Semena (razen če niso svetlosemenke – npr. žametnice) pokrijem s plastjo zemlje, 3 x toliko debelo, kot je seme samo. Zabojček pokrijem še s stekleno ploščo, da dobim mini inkubator. In potem lahko samo še čakam.

Zakaj tako: ker porabim manj zemlje, ker ima ovčja volna dosti dušika in ker zadržuje vlago, da sadike zaradi nihanja vlažnosti ne bodo doživele šokov.

zabojcek ovcja volna

zabojcek ovcja volna prst

In ko zmanjka lesenih? Potem so plastični zabojčki in korita tudi OK.

korita ovcja volna

5 thoughts on “Sejanje v zabojčke z ovčjo volno 7.4.13

  1. Jaz sem jo dobila v Logarski dolini, in ker je za vrt dobra tista volna, ki je pravzaprav za odpadek (z nog, glave in trebuha), s katerim rejci nimajo kaj delati (še težko se ga znebijo), mislim, da ne bi smela biti draga ali iste cene, kot je tista kakovostna, s hrbta. Seveda pa je prav, da se človek za uslugo primerno oddolži (jaz sem v zameno nesla nekaj svojega). Ovčk je po Sloveniji veliko, rejcev tudi. Po mojem se je najbolje obrniti na rejce: Ovčerejsko društvo Cekin (sedež v Celju), Ovčerejsko društvo Raduha (sedež Ljubno ob Savinji), Društvo rejcev drobnice JS pasme (sedež Jezersko), pa na Vrhniki tudi, Potem je še Zveza rejcev drobnice, ki ima sedež najbrž v Grobljah pri Domžalah, na oddelku za Zootehniko, pa tudi fakulteta ima baje svoje ovce. Ali pa se zapeljati malo naokoli, ovčke se velikokrat vidijo s ceste.

Oddajte komentar

