Nekega jutra 7.4.13

Zunaj je taka žalost … od vsega je najbolj živa šoja, ki skače po hrastu … pa grem vseeno na vrt, čeprav je na kavču tako lepo toplo, nov članek je treba napisat, perilo oprat, pa kup knjig vabi, … a grem kljub temu ven, da bodo pod nohti spet nastali mesečevi krajci :) Pospravit po vrtu, pogledat, če je kdo že zunaj, pripravit teren za ta teden … želje so velike, načrti napisani …

Ta teden je tako krasen, lepo razporejen (op.: sem popravila, najprej je bilo narobe – hvala Alenka!):
– danes za rožice in zelišča,
– ponedeljek, torek in sreda za list,
– v četrtek in petek do 10h: plod,
– v soboto in nedeljo pa za koren.

Najprej pa rabim tale komad, da me spomni na tople sončne vzhode, ki bodo! Garant! Menda bomo že jutri spet videli sonce.

Vlado je car! Se strinjate?

8 thoughts on “Nekega jutra 7.4.13

  1. Pozdravljeni Bojca,
    se mi zdi, da nas je kar precej, ki postajamo živčni, ker ne moremo pridelati lunic za nohti. Garant bo enkrat prišla sprememba… vsaj prvi teden v maju je taka napoved.
    Vtikam se pa v vaš razpored setvenega koledarja za ta teden. Jaz že nekaj let uporabljam izključno Setveni priročnik po Mariji Thun, ker sem zadnja leta opazila, da je bil marsikateri reklamni setveni koledar poln napak (v primerjavi s priročnikom). No, vaše navedbe niso v skladu s priročnikom. Morda boste pa preverili…
    Vse dobro,
    Alenka

    • Pozdravljeni, Alenka!
      Sem mislila, da imam pravega, pa sem se očitno motila. Drži, veliko zmede naredjo reklamni koledarji, ker izdajateljem ni toliko važno, da je prav, kot to, da privabijo kupce. Bom preverila. Hvala za opozorilo!
      Lp, Bojca

    • Sem na hitro pogledala. Mislim, da zaradi omejenega prostora ne vsebuje prav vseh podatkov, drugače je pa povsem točen. Primeri “odstopanja”: 4.4. ČE do 8h plod, od 8h korenina, 12.4. PE plod do 11h, —, od 18h plod
      LP
      Alenka

Oddajte komentar

