RTV na Zaplani in … v glavnem – biooglje deluje :) 20.3.13

Včeraj so prišli snemat k meni na Zaplano z RTV Slovenija za oddajo Dobra ura z Jasno. Vrt je še pod snegom, pa smo se zato pogovarjali o “nevidnih” stvareh (npr. zakaj lopatanje ni OK, zakaj kolobarjenje čedalje bolj nadomeščam s polikulturo, kaj je biooglje, kaj je mikoriza itd.). Malo nas je zeblo, mačota sta sedela na terasi, od koder je bil dober razgled, Luna je ostala na toplem v veži, ker bi s svojimi 35 kg verjetno takoj uspešno prekucnila kamero, Pikec (14 let je imel februarja) se je pa hitro naveličal ovohavanja snemalcev in novinarke Ines Kočar, se postavil pred balkonska vrata in tulil, da bi rad not. Po mojem se ga bo slišalo na posnetku. Potem smo snemanje prekinili, da sem gospoda spustila na toplo. Oddaja bo na sporedu naslednji torek, ob 16.45 na TVS1. Me prav zanima, kako bo …
dsci0015.jpg
Metka Kralj mi je napisala tako prijazen mail o svojih izkušnjah z bioogljem, da ga moram objaviti:
“Moram pa povedati, da na veliko delamo biooglje. V aktiviranega sem posadila že cel kup kultur. V enem tednu vzkalijo :). Česen je naredil tako močne korenine, da ga je porinilo ven iz zemlje :).
Sem imela pa eno slabo izkušnjo z Volčjim bobom. Ko sem ga presadila v lončke in ga prvič zalila, je izredno lepo uspeval. Potem sem ga pa po enem tednu ponovno zalila so mi pa tri sadike odmrle — korenine so odmrle zaradi prevelike vlage. Tako da je res potrebno minimalno zalivanje, pa čeprav na otip zemlja deluje suha.
Pa še na hitro izkušnja z rožico. V kopalnici sem imela eno rožico, katera je bila kljub nenehnemu zalivanju non stop uvela. In sem jo presadila v malo večji lonček v zemljo zmešano z bioogljem ter obilno zalila. Naslednji dan in še nadalnjih 14 dni stoji pokonci kot vojak :), da ne omenjam listov, ki so postali res lepo zeleni in sveži. Od takrat je še nisem zalila :).
V glavnem biooglje deluje :).”
Tako da veste – biooglje resnično deluje. Vesela sem, da je čedalje več “pionirjev”, ki lahko o tem pripovedujejo iz lastnih izkušenj. In čedalje manj skeptikov, ja ja, a tole oglje pa kar v zemljo, ja ja, seveda, pa še bio da je, japakajše … :)
Oddajte komentar

