Čajota – v tretje gre rado 18.10.12

Recimo, da res. O čajotah sem že pisala, tukaj (Največja trma med bučami 20.9.2010) in tukaj (Čajota, krištofina, bodičevka 6.2.2012). In vsemu temu pisanju navkljub mi še vedno ni uspelo v lonec zrezati domače čajote. Kot zakleto.

Prvi poskus je spodletel verjetno zato, ker primorskim razvajenkam klima na Zaplani ni bila dovolj dobra. Obrnjena logika kot pri paradajzih-ruskih hokejistih pač. Drugič sem poskusila s čajotami, ki sem jih dobila v dar lani jeseni, pa so mi žal vzkalile. Kljub temu, da sem jih celo zimo cartala in poskušala zajezit njihovo rast (in s tem porabo življenske moči) so mi, ko sem jih spomladi posadila, žalostno skoprnele.

Letos sem s Primorske spet dobila nekaj plodov. Na srečo so me izkušnje nekaj malega že naučile. Nekaj jih bomo pojedli, nekaj pa sem jih dobro zavila v časopisni papir, dala v papirnato vrečko in obesila v drvarnico, kjer bodo visele do naslednjega leta. Mimogrede sem se še naučila, kako ukrotiš zoprne bodice – zaviješ jih v papir in povaljaš, pa imaš mir.

Če bo letošnji poskus končno dovolj dober za te razvajenke, bomo videli najkasneje naslednje leto.

Oddajte komentar

