Zgodba o dveh sosedah, voluharjih in biooglju 2.8.12

V okolici Maribora ima svoj vrt gospa Petra, ki je letos junija v Gajinem vrtu nabavila nekaj obogatenega biooglja in komposta z bioogljem za vzgojo sadik. Zadeva ji je bila tako všeč, da mi je pisala, če lahko naroči še več.

Jasno, da ja :)

Nekaj besed o tem, kako zelo ji zdaj vse raste, mi je obljubila napisat sama (in tudi je – njeno mnenje je objavljeno TUKAJ), če bo le utegnila, zato o tem zdajle ne bom pisala.  Da zadeva deluje, vem (sicer tudi jaz obogatenega biooglja in drugih GroCharjevih izdelkov ne bi uporabljala na svojem vrtu), še toliko lepše pa je, ko ti to pove nekdo drug.

Zdaj pa nazaj k zgodbi iz naslova tega posta:

Gospa Petra je rastlinam na vrtu dodala obogateno biooglje, sadike pa vzgajala v kompostu z bioogljem za sadike. Lepo so rastle in vse je bilo OK. Tudi zalivati je bilo treba manj. Potem je najprej opazila, da na vrtu ni bilo več novih krtin, soseda pa se je pritožila, da ima kar naenkrat na svojem vrtu več voluharjevih rovov kot prej. Kot da bi se krti in voluharji s Petrinega vrta preselili k njej.

Na srečo sta gospa Petra in njena soseda v dobrih odnosih, zato zaradi selitve ni bilo zamere. Gospa Petra je sosedi podarila nekaj obogatenega biooglja, da bi ga ta preizkusila še sama. In glej – voluharji na sosedinem vrtu so veselo glodali koreninice po vsem vrtu – razen na gredi z bioogljem. Tam pa ne.

Za kaj takega še nisem slišala, zato sem se najprej lotila brskat po netu. Tudi na mojem vrtu so včasih bili voluharji, a jih zdaj ni več. Njihovo odselitev sem povezovala z lovskimi nagoni naših dveh mačkov, ne pa z bioogljem. Na netu nisem našla nič posebno uporabnega, zato sem poslala vprašanje še v Anglijo. Odgovora še ni (tudi Angleži imajo poleti dopuste :). Prav zanima me, kaj je odgnalo voluharje in krte …

Na sliki: Jack, ko je bil star kakšnega pol leta. Danes je strah in trepet zaplanskih glodalcev!

2 thoughts on “Zgodba o dveh sosedah, voluharjih in biooglju 2.8.12

  1. Ste me prehiteli. Držim obljubo, v naslednjih dneh Vam pošljem moj zapis o srečanju z bioogljem. Tisti pa, ki prebirate blog gospe Bojce, verjemite da drži kot pribito, splača se uporabljati biooglje.

    • Pozdravljeni, Petra! Upam, da ne zamerite, da sem napisala zgodbo o voluharju in že vnaprej hvala za prispevek! Iz VB sem dobila odgovor. Pojav se jim zdi zelo zanimiv, vendar ga ne znajo pojasniti, zato bodo naredili raziskavo in nekaj poskusov.

Oddajte komentar

