Solata, najlepši cvet 21.5.2012

Letos sem rože v zabojčkih prezgodaj postavila na ograjo, zato jih je slana kar nekaj pomorila. Vendar sem že takrat, ko sem rože sadila v zabojčke, na prazne prostorčke med sadikami natrosila seme solate, da ne bi prostor šel v nič. Sredi maja morda na terasi res ni strašno lepih bršljink, pelargonij in lobelij, so pa zato krasne sadike sveže zelene solate, ki jih bom ob prvi priliki presadila na vrt.

Zdaj resno razmišljam, da v zabojčke sploh ne bi več dajala nič drugega kot seme solate. Kaj ji pa manjka? Je kaj grša od okrasnih rastlin? Sadike je takole res preprosto vzgojiti, neprestano so na očeh in zlepa jih ne pozabim zaliti. Pa še nekam nenavadno lepo rastejo. Zakaj torej ne bi imeli namesto begonij v obešankah solate in jagod, namesto cipres na robu parcele pa bezga, goji jagod in jerebik? Sploh pa: “Beauty is in the eye of the beholder” (Lepota je v očeh opazovalca :)

2 thoughts on “Solata, najlepši cvet 21.5.2012

  1. Jaz imam vedno samo eno rožo, pa tisto lepo, saj se v pragozdu vse izgubi.
    Jaz sejem v posode rukolo, da je ne napadejo uši-grizliji, pa baziliko, tudi solato, pa drobnjak, male paradižnike /nizke rasti/, pa še in še. Ko sem živela v bloku sem imela tudi solato, letos pa sem posadila plodovke – paradižnik, jajčevce, papriko kar v prazne konzerve, ki ostajajo od pasje in mačje hrane. Narediš luknje, daš zemljo, malo konjskega gnoja, nato pa še zemlje in posadiš. Super rastejo, tako menda sadijo na Korčuli, ker jim manjka zemlje, tudi mi na Krasu imamo preveč kamenja. pa bom probala, kaj bo. Izgleda zelo OK. Lp Judita Kmetija Miba na Krasu

Oddajte komentar

