Novi članki v reviji Moj mali svet 8.11.11

Z veliko zamudo objavljam fotografije zadnjih treh člankov o permakulturi v reviji Moj mali svet (september, oktober in november). Dva sta o odganjanju škodljivcev z vrta, zadnji pa o tem, kako pripravimo testno gredo za vrtnarjenje z bioogljem.

Fotke so res daleč od lepote, drži (dobronamerno kritiko sem vzela zelo resno in imam že rezerviran boljši fotoaparat, pa tudi kakšne inštrukcije mi ne bi škodile). Brati se s fotografij, razen naslova, ne da – bi bilo nepravično do revije, v kateri je še kup drugih, zelo zanimivih člankov. Revija Moj mali svet na prodajnih mestih grozno hitro poide, zato jo je mogoče še najbolj pametno naročiti. Tako pride vsak mesec na dom, pa še ceneje je.

Pravkar sem oddala nov članek – o dvojnem vodovodu s kapnico. Moj mali svet spet izide konec tega meseca.

Oddajte komentar

