Kaj je lažje: pošiljat položnice ali razpeljat vodovod in kanalizacijo? 27.10.11

Danes sem rahlo jezna. Doma sem 30 km od glavnega mesta, v občini, ki ni sposobna razpeljat infrastrukture (mislim na vodovod in kanalizacijo). 150 m ceste smo asfaltirali sami, ker bi, da bi nam občina pomagala, morale ob tej cesti biti vsaj 3 hiše, ki niso vikendi (praktična odredba v kraju, kjer je ogromno vikendov; ob naši cesti sta 2 hiši in 1 vikend).

OK. Saj sem sama hotela ven iz Ljubljane. Zadnjih 18 let smo naredili vraga in pol, pač počasi, kolikor je bilo denarja. Še najhitreje so se stvari odvijale, ko se je na drug konec vasi priselil nekdanji predsednik in smo, olala, čez noč dobili širokopasovni internet. Vodovoda in kanalizacije pa ne :)

Potem smo se naveličali čakati in vodovod potegnili iz druge občine; ni bilo poceni. Kanalizacija je ostala domača greznica, ki jo je treba na lastne stroške praznit. Pa ni problema, smo se že navadili. Potem pa iz domače občine dobim položnice za plačilo dajatve za odpadno vodo. Po domače – davek na to, da v naši hiši ljudje uporabljamo vodo. Vodovoda se ne da dobit, položnice pa znajo pošiljat. In kar je najbolj ironično: davek je najvišji, če nimaš kanalizacije in vodovoda, ker potem plačaš najvišji pavšal. Se pravi takole – večji revež ko si, v večjih rovtah ko živiš, bolj te udarijo po žepu. Danes zjutraj sem po telefonu zastavila vprašanje: zakaj sem kaznovana za to, da moja občina ni naredila infrastrukture? Razumete to? Jaz se še vedno trudim … :)

In ob vsem tem sem se spomnila na film Brazil iz leta 1985. Podobnost je zgolj naključna :)))
P.S. Tole spodaj ni poskus zadušitve, ampak futuristična lepotna operacija, kot si jo je leta 1985 predstavljal Terry Gilliam.

Oddajte komentar

