Dobro jutro, bela jesen 8.10.11

Na Zaplani je sneg in 3 °C, megla in nobene sence, ker ni sonca. Kar nisem mogla verjeti, da je možen takšen padec temperatur, pa očitno je, in zdaj bom kar malo s strahom šla na vrt.  Zelje, brokoli, cvetača, kolerabice, solata, jagode, buče hokaido in patišonke (na srečo imajo kar konkretno lupino), še nekaj fižola, paradižnikov, feferoni in paprika so zunaj. Če jaz nisem optimistka :) V skrajnem primeru bomo na veliko blanširali in zamrzovali. Sicer pa, zemlja je še vedno topla, in če ponoči ni padlo pod ničlo, ne bo hudega. Samo da se še sonček pokaže. Do takrat bom pa še malo na toplem.

Od strokovnjakinje za feng shui sem izvedela, da mi v horoskopu manjka ognja (kadar me kaj razkuri in mi naraste pritisk kot v ekonom loncu, se mi sicer zdi, da ga imam še preveč, pa je verjetno prav to pokazatelj, da ni dobrega ravnovesja). V kitajskem horoskopu je tako, da je tisti od 5 elementov, ki ga je v horoskopu najmanj, človekov srečni element. Me mogoče zato tako vleče v kuhalnike, kurjenje, pirolizo, biooglje? Srečna barva ljudi s pomanjkanjem ognja je rdeča, smer neba jug (tja naj bi bili obrnjeni tudi, ko delamo za pisalno mizo, spalnica naj bi bila na južni strani hiše itd). Za začetek bo dovolj kakšen dodatek, sebe si težko predstavljam v veliko rdeče. Bom pa več kurila, ja, to pa lahko :)

Oddajte komentar

