Spirala in permakulturni vrt v Mariboru 27.7.11

Nataša mi je poslala fotke spirale, ki je zrasla v Mariboru in napisala, kaj počne na svojem vrtu. Objavljam fotografije in njeno pripoved o vrtu, ki je postal prostor za užitek in sprostitev. Me prav zanima, koliko spiral in takšnih vrtov je že po Sloveniji :)

Moram ti spet povedat, da se z vsakim tvojim postom na blogu veselim novih informacij, ki jih bom lahko preizkusila na vrtu. Hehe, a veš, da sem se letos samo dvakrat lotila plevela na vrtu? Ker več ni bilo potrebno. Če to ni uspeh, potem pa res ne vem, no … Pa črno deteljo, ki se mi je sama zasejala, sem namerno pustila, naj raste, ker vem, da ima dušikove mehurčke na koreninicah. In kar se mene tiče ima čudovit cvet in se mi zdi prav lep okras na vrtu. Tako da … merila za uspešnost so različna in ne gre se pokoravati tujim, še posebej če so krojena mimo tvojih mer.

Ko si zadnjič spraševala, kako velik vrt imam … ja, kar precej velik. Okrog 90 m2. In s tvojimi napotki ga sploh ni težko vzdrževati in res ni veliko dela z njim. Vsaj meni se ne zdi … ali pa je to morda zato, ker mi je v veselje. No, kakor koli. Važno je, da grem na vrt, si napulim korenčka, čebule, česna, utrgam peteršilj, paradižnik, papriko, fižol … ne glede na to, kako veliki so. Ej, včeraj sem za kosilo naredila bučo Lakota (kupila semena od Semenarne LJ iz zbirke Barvitost Mehike). Kako je bila dobra! In sproti se učim, seveda. In v čisti užitek mi je. Ko se vreme malo popravi bom naredila še kakšno fotko, pa ti pošljem, da boš videla, kako zgleda na mojem vrtu.


Nataša

Oddajte komentar

