Zeleni samorastniki 20.7.11

Na vrtu se dogajajo čudne stvari. Kupljene sadike paradižnika so izkoristile svobodo in dobesedno pobezljale na vse 4 strani sveta. Včeraj sem zato do njih odvlekla nekaj palic, jih sfrizirala in privezala. Ukalupljanje mi sicer ni blizu, ampak menda je paradižnik zadeva, ki jo je treba privezat, obrezat in ji trgat zalistnike. In potem stopim korak nazaj, da bi si ogledala dosežek, na pol pogledam pod noge, da ne bi komu glave odbila in ugotovim, da na sredi potke raste nekaj paradižniku sličnega. In na sosednji gredi tudi, in malo dalje tudi… Med solato, zeljem in špinačo sem našla en kup mladih paradajzkov. Organizacijska žilica mi ni dala miru, spod nog sem jih presadila na bolj varna mesta.

Presadila sem še kumare, ki jim pod koruzo ne prija najbolj (niso vsi kot zelje), populila repo in namesto nje posejala solato in radič (repino listje je takoj prišlo prav za zastirko), zakopala še zadnja letošnja semena fižola in kolerabe (saj vem, pozno, ampak vseeno boljše, kot da mi skrepenijo do pomladi) in na poti mimo komposta ugotovila, da med spodnjimi latami poganjajo mlade buče. Iz semen lanske buče, ki sem jo, ker je začela propadat, cmoknila na kompost.  Očitno nekaj le delam prav: na vrtu je čedalje več  samosejalcev – buče, špinača, paradižnik, celo kakšna sadika zelja…

Takšna je skica julijskega vrta. V resnici linije niso tako stroge, ampak za arhiv bo kar v redu. Prostor med številkama 8 in 9 bo ravno pravšenj za eno res lepo visoko gredo. Samo da dobim deske…

Oddajte komentar

