Preurejanje prostora 19.6.11

Je še kaj lepšega, kot na novo urediti prostor? Na primer, prestaviti pohištvo, sploh kadar je pri hiši kakšen nov kos. Generalno čiščenje samo po sebi ni čisto nič zabavno, če ga pa povežem s prestavljanjem pohištva, je pa že malo boljše… Po mojem je preurejanje, dekoracija ipd., bolj ženska zadeva. Moškim gredo lasje pokonci že ob sami misli na to, da bo kaj kar naprej drugače in ne razumejo, zakaj je tega sploh treba. Po mojem je to eden od vzrokov, da je pri nas doma masiven regal iz brestovih plohov in bakrenih cevi (ki je sicer res lep in deluje, kot da lebdi v prostoru, kot kakšna Dalijeva slika), ki ga je naredil mož, fiksiran. Premičnih je samo nekaj manjših kosov pohištva. To pa ni tako zelo zabavno. Ampak, zadnja leta sem odkrila, kako lahko potolažim svojo žilico za preurejanje, dekoriranje in urejanje zunaj; pa še bolj zdravo je, saj sem na svežem zraku.

Mož je potrpežljiv. Njegov regal ima mir :)

Tole sem naredila ta vikend. Spet so na tapeti gume. V prejšnjem življenju sem bila verjetno vulkanizer.
V pobočje sem s krampom vsekala stopnice, gume napolnila s kosi betona (od stare škarpe), mivko in peskom. Višina stopnic je dober meter, skupna globina pa 140 cm. Vsaka stopnica ima globino 35 cm.



Zadovoljni uporabnik Mike:

In zakaj se tako trudim s temi stopnicami? Zato, ker vodijo na z gozdom poraščen hribček, na vrhu katerega je ploščad in okrog nje hrasti, med katere bom napela svojo ležalno mrežo. Pod ploščadjo je ribnik, v katerem se že sedaj zelo rada namaka Luna (čeprav še vedno ni vkopan). Ležati v mreži in zreti v nebo med hrastovimi listi. Blaženost…

Oddajte komentar

