Vrt sredi aprila 20.4.11

Drobnjak, timijan in pehtran so preživeli zimo, a je med njimi zaenkrat še vedno veliko prostora, zato lahko zeliščno spiralo uporabljam kot nekakšen pomladanski inkubator za vzgojo sadik. Pod slamo sem skrila semena rožic in zelenjave; na svoje mesto bodo šli, ko bodo dovolj veliki.

Stena za buče. Strmo pobočje je iz laporja, ki postopoma razpada. Utrdila sem ga s pnevmatikami, jih napolnila s staranim gnojem in slamo, vanj pa potaknila semena hokaido buč in cuket.

Jack še vedno upa, da bo ujel zelo okroglo in zelo veselo miš, ki je zimo prežurala v kompostnem kupu…

Fižol preklar sem posejala ob kole, po 6 okrog vsakega; podnevi je že lepo toplo, pred mrzlimi nočmi pa ščiti debela plast sena.

Pogled na vrt sredi aprila. Lanski vrt je bil dve tretjini manjši. Bo dovolj solate, bo :)

2 thoughts on “Vrt sredi aprila 20.4.11

  1. Kako mi dobro dene videt vrt, pokrit s senom. Tako podoben je mojemu, ki pa je ob sosednjem (ki se ga dotika in je ves pošlihtan) videti kot grdi raček. Ampak si mislim, da je deževnikom spodaj bolj luštno, kot pod golo zemljo. Pa tudi bolj vlažno je.

    Uuu, velik vrt! Bravo, Bojca! Joj, jaz pa nimam kam dati hokaido buč, pa tako so dobre!!! Pa drugo leto… In spiralo …

    Uživaj naprej :)
    lep pozdrav,
    Kony

Oddajte komentar

