Članek v MMS: Moj permakulturni vrt 25.2.11

O brskanju po zgodovini vrtnarjenja in o reviji Moj mali svet, ki ljubiteljske vrtnarje zalaga z informacijami že od leta 1969, sem že pisala (tukaj). Marčevska številka je ravno izšla in v njej je prvi od mojih člankov o dogodivščinah na permakulturnem vrtu z naslovom Moj permakulturni vrt. In tega sem res zelo vesela. Ker sta vrt in pisanje dve od mojih velikih ljubezni (ne glede na to, kako patetično je to slišat, bom kar pustila; ker drži :)

8 thoughts on “Članek v MMS: Moj permakulturni vrt 25.2.11

  1. Bravo, čestitam!

    Bom poiskala in kupila!!! Že ker si “kriva”, da postajam permakulturnica! No, da sem se začela zanimati zanjo in se bom trudila v to smer…

    Ne dvomim, da je super članek, ker odlično pišeš!
    Samo tako naprej :))))

  2. Evo, sem kupila revijo in prebrala tvoj članek! Seveda je super, v to nisem dvomila! Ima samo eno pomanjkljivost: mu manjka kakšna stran … lahko bi ti dali vsaj tri strani!
    Ali bo nadaljevanje? Permakulturni vrt v vsaki številki (skozi letne čase), ker imaš toliko za povedati o tem.

    Moram ti priznati, zadnjič sem šla na tisto predavanje, ampak sem že večino vedela od tebe in Bella. No, sem si vsaj Holzerja kupila. Enkrat bom šla pogledat to njegovo posestvo! Jutri gremo s prijateljicami spet. Bi morali narediti visoko gredo, ampak bomo zaradi mraza imeli spet notri.

    • O, 3 strani :) Ja, bo nadaljevanje; ta, prvi članek, je bil za uvod in zato bolj splošen. Za naslednjo številko sem ga že oddala. Verjetno bi bilo dobro, če bi bila pod člankom vsakič najava teme, ki bo obdelana v naslednji številki.

      Tale mraz in siva megla pa tudi meni že najedata. Vsake toliko pogledam v nebo in se opomnim, da je tam zgoraj VEDNO modro nebo z belimi koprenami in toplo zlato sonce. Tudi takrat, ko ga ni videt.

Oddajte komentar

