Sadike vedo, kaj je pomembno 17.2.11

Sadikam je vseeno, če rastejo v fensišmensi keramičnih in z lepimi vzorci pobarvanih dragih zabojčkih ali v plastični embalaži, ki jo prestrežemo na poti do koša za smeti. Če le dobijo dovolj svetlobe, hranil in vlage. Vse drugo je vaba za človeške oči :) Zato februarja, ko se lotim sajenja semen za sadike, najprej pobrskam doma, kaj imam uporabnega, in šele potem hop v trgovino (če je sploh treba). Prvič je to zabavna igra za urjenje možganov, drugič pa ceneje. Pa čeprav sem nekje prebrala, da na eko vrtu ne bi smelo biti umetnih materialov. Se mi zdi bolj ekološko, da nekaj, kar že tako ali tako imam doma, uporabim, kot pa da to zavržem in kupim isto stvar v novi preobleki. One man`s garbage is another man`s treasure :)

Na spodnjem videu je nekaj zelo uporabnih idej, kako iz odpadne embalaže, ki bi sicer takoj romala med smeti, naredimo vse, kar potrebujemo za vzgojo domačih sadik. Mogoče je kakšna ideja uporabna tudi za tiste, ki imajo le balkon, pa bi si vseeno radi pridelali nekaj svoje zelenjave. Sadikam je preverjeno vseeno :)

2 thoughts on “Sadike vedo, kaj je pomembno 17.2.11

  1. Ojoj… imam kar slabo vest, ko vidim mini tople gredice narejene kar z navadno vrečko. Pa steklenice so zanimive! Jaz bi jih bolj nizko odrezala, da bi bile po proporcih bolj podobne lončkom, ki jih kupiš, a glej ga šmenta!, tole zgleda prav zanimivo!
    Zadnjič si me s svojo fotko razporejenih vrečk s semeni tako navdušila, da sem šla še sama sortirat svoja in ker na nekaterih piše, da jih nahko v zabojčke seješ že februarja, sem to kar naredila. Hkrati sem ugotovila, da mi manjkata dva zabojčka “tople gredice”, če hočem vse posejat in sem morala NUJNO v nabavo. Letos zadnjič. Naslednje leto bodo rastli pod vrečko.
    Kar pa se posajenih semen tiče … cukini so že prekrasno čudoviti in jih bom lahko kmalu presadila vsakega v svoj lonček, celo stebelna zelena s katero lani nisem imela sreče je pokukala na plan, majniško solato sem pa menda res prehitro posejala. Bo treba malo pozneje posejat še eno rundo, se mi zdi :-) Hvala za tale post, Bojca.

  2. Ojla, Nataša, kako si pa ti pridna! Meni gre pa ta zima pa sneg že pošteno na živce, pa čeprav gre za beraški gnoj… Včeraj sem več ur kidala, da se sploh da z avtom priti do hiše. Mogoče se nam bo pa še kdaj kolcalo po mrazu in snegu, če ne bomo bolj pazili na svoj ogljični odtis (mislim, kakšno trapasto ime ima ta zadeva, pa kako tragične posledice). Čestitam za cukine in stebelno zeleno!

Oddajte komentar

