Biooglje v praksi 16.2.11

Razpravo, ki je nastala pod prispevkom z naslovom Pridelala biooglje nadaljujem s spodnjim videom (in to pripisujem zoprnemu vremenu – zunaj spet sneži! – zaradi katerega me prav nič ne vleče ven in se veliko raje ukvarjam z zadevami, ki grejejo…). Video ima še drugi del, v katerem rejec piščancev razlaga, kako nekdanji odpadek, s katerim je imel samo stroške (kurje kakce), s pirolizo spreminja v nov, koristen produkt: biooglje in plin za ogrevanje in ohlajanje svojih piščancev.

Spomnila sem se še na nekaj, kar mi je že skoraj ušlo iz spomina: ko sem lani kos travnika spremenila v gredo s pokrivanjem s staro deko, po pravici povedano, nisem pričakovala, da bo kaj prida zrastlo. Bolj po mačehovsko sem delala s tistim koščkom vrta. Deka je zatrla prejšnje rastje in ko sem delala grabenčke za setev solate, sem našla ostanke oglja (pred precej časa smo tam nekaj skurili). Preden sem se odpeljala na morje, sem med setev na hitro nametala še nekaj zastirke in vse skupaj pustila pri miru. Pa je zrastla zelo lepa solata – in zdaj me seveda zanima, če je bilo to (tudi) zaradi oglja.

Oddajte komentar

