Kalilni poskus 7.2.11

Preden posejem semena, za katera sumim, da morda zaradi starosti ne bodo vzklila, naredim kalilni poskus. Dobila sem semena fižola in koruze neznane starosti, pa ne bi rada ponavljala pomladanske setve in s tem izgubljala dragocenih tednov, zato sem se lotila poskusa.

Od vsake sorte sem naključno vzela po 8 do 10 semen. Pri tem nisem izbirala največjih in najlepše oblikovanih semen (kot delajo biodinamiki, ko od pridelka zbirajo semena za naslednje leto), ker sem hotela doseči čim bolj realen rezultat.

Semena položim na s papirnatimi brisačami obloženo podlago, jih dobro navlažim s pršilcem in pokrijem s stekleno ploščo (da se ne izsušijo prehitro). Ves čas pazim, da je podlaga vlažna. Po 7 do 10 dneh od začetka poskusa izračunam odstotek kalivosti, npr. takole: od 8 semen so vzklila 4, torej je odstotek kalivosti 50 %. Večja ko je kalivost, manj semen bo treba posejati in nasprotno. Seveda pa je jasno: če so vsa semena že na oni strani in spijo večno spanje, bomo raje šli nabavit druga :)

5 thoughts on “Kalilni poskus 7.2.11

    • samo, da ne zameriš :) Zadnjič sem se od srca nasmejala, ko je hči pokazala blog sošolcu (njegova babica ima klasičen, strogo poštirkan vrt, vsi pori in vse solate so v vrstah in prešteti kot na vojaški paradi). Fant je začel brat, padel je noter, bilo mu je všeč; potem je pa začel razmišljat in je skeptično vprašal mojo hči: Ja, kako pa potem sploh najdeš solato, če so pa vsi pomešani?

  1. :))), ta je dobra. Otroci so itak super … In, kako jo najdeš? hihi. upam, da bom imela tudi jaz tako zaraščeno …

    No, sem se vrnila nazaj na tvoj vrtiček, ker sem se spomnila, da sem brala v časopisu en članek in sem te hotela obvestiti, pa je šlo par dni mimo, pa že eno predavanje žal tudi mimo, ampak dve pa še ne. Če te zanima, pa če si kje bolj blizu …

    Torej:
    članek:
    http://www.primorske.si/Priloge/Sobota/Kriza-je–mocno-povecala-zanimanje-za-permakulturo.aspx

    Tam pa v enem okvirčku napoved predavanj – oz že kar spletna stran:
    http://www.abram.si/
    Bodi dobro,
    Lp Kony

Oddajte komentar

