Permakultura z Grahamom Bellom 15.8.10

Za mojo malo knjižnico o permakulturi sem ravno naročila novo knjigo, The Permaculture Garden avtorja Grahama Bella, ko sem izvedela, da je v torkovi Oni, prilogi časopisa Delo, objavljen intervju s tem permakulturnim vrtnarjem z juga Škotske.

Takole pravi, ko odgovori na vprašanje Kako je obdelovanje nekaj kvadratnih metrov vrta povezano z globalnimi ekološkimi problemi? Ali ni to premajhna površina, da bi spremenili kar koli v svetu?

Bell: Hm, več časa ko mine, manj sem prepričan, da lahko spremenim svet. Mislim, da je svet popolnoma varen, tisti, ki so ogroženi, so ljudje. Jaz pravim: vsaka malenkost pomaga. Menim pa tudi, da je zabava veliko pomembnejša kot strah. V angleščini pravimo: korenček je boljši kot palica. Zakaj ne bi torej raje nehali reševati sveta in se zabavali? Vrtnarjenje je najpopolnejša oblika meditacije, kar jih poznam. Neškodljivo je in zadovolji nekatere od naših potreb. Tudi več kot trideset vrst ptičev z mojega vrta bi se strinjalo z mano.

Res dober članek. Cel članek je na tem naslovu: http://www.delo.si/tiskanocs/clanek/7d96c8ff439c6aa9969270ce251f6b8f04

6 thoughts on “Permakultura z Grahamom Bellom 15.8.10

  1. Tudi meni je bil članek zelo všeč. Sem si ga kar iztrgala ven iz revije in dala v mapo, kamor spravljam takšne stvari. Če vam ni škoda denarja, vam iz srca priporočam knjigi: Edible Forest Gardens, staneta nekaj cez 90 usd (obe skupaj, seveda), kar je ogromno, a imata cez 1000 strani. vsi, ki so ju kupili so popolnoma navduseni. sama trenutno berem “Gaia’s Garden” in je tudi prima, sploh za tiste ki se še učimo. Če bi vas zanimalo, si jih lahko naročite na amazon.com ali pa amazon.de, kjer je bistveno cenejsa postnina (6eur ne glede na stevilo knjig). Lep dan!!

  2. Živjo,

    razmišljam o tem, da bi bilo super prebrati vse te knjige, hkrati pa mi je brez veze, da kupim knjigo, ki jo “nekdo že ima”, če bi lahko za ta isti denar dobila novo znanje. Že obstaja sistem izmenjave permakulturnih knjig in podobne vsebine med vami? Sicer pa kaj mislite, da se takšna mreža ustvari?

    Lp,
    Lara

Oddajte komentar

