Jež 1.8.10

Obiskal nas je jež, pa tega verjetno sploh ne bi opazili, če ne bi bilo Lune. Kaj imajo psi z ježi, mi ni čisto jasno. Sicer brihtne živali ob srečanju z bodičasto poraščenim sprehajalcem ponorijo. Mogoče zato, ker se na vse skoke, lajež in histerijo jež odzove z ignoranco in naperjenimi bodali. Kot bi hotel reči: Daj, skuliraj se, stara :)

Ježi se v zadnjih 15 milijonih letih niso kaj prida spremenili, torej so zelo uspešna vrsta. Žal pa njihove bodice niso dovolj močna obramba proti avtomobilom, pod katerimi jih konča ogromno. V tem boju jež izgublja predvsem zato, ker je počasen in se ponoči rad greje na toplem asfaltu. Pri tem mnogi krvavo končajo – pa bi bilo dovolj že to, da bi vozniki vozili bolj pazljivo in počasi. Ježkom se res ni težko izogniti.

Luno smo spravili stran in jež je počasi odhlačal v travo, prespat preostanek popoldneva. Ponoči bo prebrskal vrt in pospravil nekaj žuželk, deževnikov, polžev, mogoče tudi kakšno mlado miš in žabo. Kar ostani, kolega. S tabo je vrt še veliko lepši.

4 thoughts on “Jež 1.8.10

  1. Pozdravljena Bojca,

    z veseljem na vsake toliko dobesedno padem v tvoj blog. Pa me pravzaprav vsebina pisanja ne zanima preveč. Zdaj sem bolj betonska ženska, ki sadje in zelenjavo kupuje predvsem v trgovinah in sem prav ljubosumna na tiste, ki imajo možnosti, kot jih imaš ti: da si lahko pridelajo dobrine v zdravem okolju in potem vsaj vedo kaj jedo in potem ni čuda, da tvoj mož želi še solate. Medtem, ko se midva z mojim dragim vedno znova zgražava nad tem kaj vse nam ne prodajo. No, kaj vse ne kupiva. Kadar pa dobiva od staršev ali sorodnikov kakšno glavo domače solate, kilo krompirja in dva paradižnika pa sva kot otroka srečna, da spet jeva Zelenjavo.

    No, pa naj se vrnem tja, zakaj sem se ti sploh oglasila preko tvojega bloga. Srce mi kar poskakuje od veselja, ko berem kako živiš. Ko berem te vrstice, čutim, da razvijaš entuzijazem, svojo notranjo srečo, svoj notranji mir, duhovno rasteš. Kar pa je najpomembneje, kar lahko razberem, upaš si!

    Vesela sem, da si moja sorodna dušica, da te poznam, da ostajaš tista oseba, ki je zanimanja vredna in h kateri se bom vedno znova obračala. Pa to, da se nisva videli že kakšni 2 leti, sploh ni pomembno.

    Hja, še posebej si me našla pri tej “zamaknjenosti”. Te dni raziskujem stare grške filozofe in določena njihova razmišljanja prevajam v današnji čas. In kot si napisala, ko roke samo letijo po tipkovnici in ko moram svoja opažanja krajšat, da jih bo sploh kdo bral, ja, to je zamaknjenost. In takšna zamaknjenost je tista, ki budi v nas tisto, kar je večno ostajalo nedotaknjeno, ki je spalo in se upa zbudi samo takrat, ko se čuti dovolj varno (beri: dovolj staro), da lahko se lahko pokaže v vsem svojem siju. In ta zamaknjenost je stanje, ki daje mojemu življenju motivacijo za razvoj moje duše.

    Ostajaj na poti v katero verjameš, ostajaj moj vzor.

    Helena Hošpel

    • Oj, Helena, kje naj sploh začnem… Najprej od začetka :) Hvala za tvoje sporočilo, tako zelo lepo me je presenetilo. Mislim, da ga bom še velikokrat prebrala. V to, kar počnem, verjamem. Pa kljub temu včasih zasmrdi kakšen majhen dvom. Potem dobim pa takle komentar – in vsi dvomčki popokajo kot milni mehurčki :)

      Vsega (še) ne morem pridelat doma, veliko moram tudi jaz kupit. Že pred leti sem sanjala o samozadostnosti – v največji meri od možnih. Vrtiček lahko tudi vzameš v najem, pa na balkonu se da tudi marsikaj pridelat. Urbani vrtovi so zelo verjetno naša prihodnost. Do takrat se pa moramo naučiti, kar so nam naši stari starši pozabili povedati, naši starši pa (velikokrat) sploh niso vedeli: kako si lahko sami pridelamo zdravo hrano. Veliko znanja se je izgubilo, ampak ni še prepozno.

      Napiši kaj več o tvojih filozofih, me zelo zanima. In ob priliki, ko boste kaj vozili tu naokoli, se oglasite. Res vas bom zelo vesela. O sorodnih dušah in vzorih pa – hvala, enako :)

Oddajte komentar

