Zeliščna spirala 26.7.10

Minili so slabi trije meseci, odkar sem zgradila in zasadila zeliščno spiralo. Vse, kar sem prebrala o njej, se je izkazalo za resnično. Očitno je, da zeliščem in zelenjavi, ki raste v njej, nekaj res zelo dobro dene. Med zelišči je ostal prazen prostor in ker mi gola zemlja ni všeč, sem za hec vrgla tja nekaj semen fižola in graha, zasadila bučko in kumaro, sončnica si je pa prostor določila kar sama. Zeliščne spirale mi ni treba zalivati – v zadnjih treh mesecih sem jo morda zalila enkrat ali dvakrat – nekako se vlaga v njej uravnava kar sama. Verjetno imajo tukaj spet kamni svoje prste vmes…

Na spodnji sliki od leve proti desni: fižol, peteršilj, bučka, drobnjak, bučka, grah, meta… 

Takole pa po vrhu zidka lovi ravnotežje bučka. Spretno lovi krivino zidu na vzhodni strani zeliščne spirale, listi in cvetovi pa kažejo v nebo zravnano kot sveče: 

Oddajte komentar

