Kakšni so, ko so še mladi 14.6.10

Opažam, da je trenutno moj največji hendikep ta, da za nekatere prebivalce vrta še ne vem, kako so videti, ko prilezejo iz zemlje. Tudi to bom pridobila z izkušnjami. Posejala sem špinačo, in ker je še ne ločim od plevela, zdaj modro čakam, kaj bo zrastlo iz množice rastlinic. Nekaj se mi že svita. Upam, da sem imela prav in nisem namesto plevela populila špinače :) Očitna pa je velika podjetnost plevelov: prvi so zunaj in zelo hitro rastejo. Ponavadi hitreje od tisti, na katere čakam.

Za arhiv sem pofotkala, kako izgledajo mlade sadike zaželenih rastlin. Tole je fižol:

Solata ledenka (jasno, pregosto posejana):

Mlada čajota:

Kumara:

Mlad grahek (ko pride ven, ima čisto pomečkane liste)

Špinača??? Bomo videli..

Rdeča pesa v mladih dneh:

Mlada sladka koruza. Z lahkoto jo zamenjaš za travo:

Oddajte komentar

